Εγγυήσεις Προϊόντων
Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη στο προϊόν. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο.
Τα προϊόντα της APPLE δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. (Dead on Arrival)-D.A.P. (Delivered at Place) και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από τα εξουσιοδοτημένα service της APPLE.
Για περισσότερες πληροφορίες σε θέματα εγγύησης απευθυνθείτε στα ακόλουθα τηλέφωνα ή στις ιστοσελίδες των αντιπροσωπειών:
INFOQUEST (DOA KAI SERVICE)
ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260
HP ΕΛΛΑΣ 8011175400
Εξυπηρέτηση πελατών | HP® Ελλάδα
211 1813848
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260
Echo Hellas Aχαρνών 70 Κηφισιά ΤΚ 14561 210-9595915
METROSOFT ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΕ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗΣ 98 & ΤΡΙΒΟΛΗ ΑΘΗΝΑ TK 11741 210-9002180-2
SONY DIRECT LINE 0080044121496 Χωρίς χρέωση
IDEAL ΚΡΕΟΝΤΟΣ 25 ΣΕΠΟΛΙΑ ΤΚ 10442 210-5193950-8
IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 2105193900
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 210 812 9800, +30 210 812 9855
Εγγυήσεις
Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία.Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ημέρου απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις)
Tηλέφωνο: +302111984507
TS SOLUTIONS AE
38-38A Kifisou Avenue
PO 10442 Peristeri – Athens
Fon: +30 210 5197-500
Fax: +30 210 5197-529
http://tssolutions.gr
Yποστήριξη προϊόντων: επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Ελλάδα: +30 211 234 3080
Κύπρος: +357 220 53 830
Υποστήριξη προϊόντων: επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Ελλάδα: +30 211 198 3802
Αντικατάσταση προϊόντος
Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, αντικαταστάση συσκευής γίνεται δεκτή, εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:
1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ’αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
– Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
– Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών.
2. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας TERRABYTENET.GR, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
3. Η εταιρεία μας TERRABYTENET.GR, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μόνο εάν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο σε άψογη κατάσταση και εντός 14 ημερών.