0 Your Καλάθι

 

 Εγγυήσεις Προϊόντων

 Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη στο προϊόν. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο.


Για περισσότερες πληροφορίες σε θέματα εγγύησης απευθυνθείτε στα ακόλουθα τηλέφωνα ή στις ιστοσελίδες των αντιπροσωπειών:

ASUS NOTEBOOKSεπισκεφτείτε την ιστοσελίδα

Asus call center 00800-44142044



HP-COMPAQ
INFOQUEST (DOA KAI SERVICE )
ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260  
HP ΕΛΛΑΣ 8011175400


APPLE macbooks - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260  

LENOVO (IBM) - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260
Echo Hellas Aχαρνών 70 Κηφισιά ΤΚ 14561 210-9595915
METROSOFT ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΕ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗΣ 98 & ΤΡΙΒΟΛΗ ΑΘΗΝΑ TK 11741 210-9002180-2  

SONY
SONY DIRECT LINE 0080044121496 Χωρίς χρέωση

TOSHIBA - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
IDEAL ΚΡΕΟΝΤΟΣ 25 ΣΕΠΟΛΙΑ ΤΚ 10442 210-5193950-8
IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 2105193900

DELL - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα 
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 210 812 9800, +30 210 812 9855 

Εγγυήσεις smartphones 

Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία.Όλες συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας και ειδικότερα η Apple έχει 1 χρόνο εγγύηση και όλες οι υπόλοιπες 2 χρόνια. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ημέρου απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις)

SAMSUNG - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα

LG - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
801 11 200 900 & 210 480 0564

Huawei-HTC-SONY service

TS SOLUTIONS AE
38-38A Kifisou Avenue
PO 10442 Peristeri - Athens
Fon: +30 210 5197-500
Fax: +30 210 5197-529
http://tssolutions.gr

 Αντικατάσταση smartphone 

Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, αντικαταστάση συσκευής γίνεται δεκτή, εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:
1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ'αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
- Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.

- Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών. 
2. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας TERRABYTENET.GR, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
3. Η εταιρεία μας TERRABYTENET.GR, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μόνο εάν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο σε άψογη κατάσταση και εντός 14 ημερών.